رویدادها, گردهمایی

گزارش دوازدهمین گردهمایی ایرانین درامر – آبانماه 1396

 

دوازدهمین گردهمایی ایرانین درامر برگزار شد

این گردهمایی که میزبان بیش از 140 نفر از نوازندگان و علاقمندان به ساز درامز از سراسر ایران بود، به روال همیشگی با صحبت های استاد پیشکسوت آقای کیوانشکوه آغاز شد و سپس با گزارشی از فعالیت های جاری و آینده ایرانین درامر به سمع حضار رسید.

انتصاب ایرانین درامر بعنوان “کانون سازهای کوبه ای کشور” در “انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران” محور اصلی گردهمایی دوازدهم بود که با حضور رییس انجمن صنفی جناب

آقای اطیابی و همکارانشان در سالن تکمیل شد. پس از ایراد روند ثبت نام در سایت رسمی ایرانین درامر جهت عضویت در این کانون و بهرمند شدن از مزایای قانوی آن توسط آقای آشور مرادیان، رییس انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران، جناب آقای اطیابی درباره مزیت اصناف و حقوق اعضاء سخنرانی فرمودند و حضار را از حقوق قانونی خود آگاه ساختند. این سخنرانی با پرسش و پاسخ حضار به پایان رسید و ضمن فرصت استراحت روند ثبت نام اعضاء توسط آقای مرادیان پیگیری شد.

 

 

به گزارش ایرانین درامر، همکاری این مجموعه با انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران بزرگترین و مهمترین گام در جهت رفاه نوازندگان کوبه ای کشور اعم از درامز، پرکاشن، تنبک، دف و کلیه سازهای کوبه ای است که به همت آقایان کیوانشکوه، مرادیان و طباطبایی با همکاری تنگاتنگ رییس انجمن صنفی آقای اطیابی صورت گرفته است.

در بخش دوم این گردهمایی که طبق روال به موضوع آموزشی اختصاص دارد، آقای طباطبایی معقوله “ناوابستگی در نوازندگی درامز” را مطرح کرد و به نکات کلیدی در این مبحث اشاره نمود و در پایان آقای آرش پژند مقدم از تجربیات خود نسبت به امر بهداشت در نوازندگی سخنانی ایراد کرد.

 

 

 

گردهمایی دوازدهم با عکس دستجمعی شرکت کنندگان (آن دسته از دوستانی که تا آخر جلسه حضور داشتند) به پایان رسید.

برای برگزاری این گردهمایی آقای مرادیان زحمت زیادی کشیده بودند که بدینوسیله از ایشان تشکر میشود. همچنین تشکر از عکاس این گردهمایی آقای سام برلیانی و مجموعه سرنا که همواره حامی ایرانین درامر بوده و هستند.

 

 

 

 

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *