رویدادها, گردهمایی

گزارش هشتمین گردهمایی نوازندگان درامز ایران

هشتمین گردهمایی ایرانین درامر برگزار شد.

 

 

در روز 18 اسفندماه 1393 هشتمین گردهمایی نوازندگان درامز ایران با حضور بیش از 120 نفر از نوازندگان و علاقمندان به ساز درامزاز سراسر ایران  در سالن سرنا برگزار شد. طبق روال همیشه استاد کیوانشکوه سخنانی را جهت افتتاح جلسه ایراد نمودند. اینکه وجود چنین ی خود باعث “ایجاد انگیزه” در نوازندگان جوان و مستعد خواهد شد؛ و با “احترام متقابل” میتوان راه پیشرفت را هموار نمود.

پس از آن گزارشی کوتاه از فعالیتهای سال آینده به سمع حضار رسید: شرایط برگزاری سومین جشنواره پلی الانگ در اردیبهشت ماه 1394 ؛ میزبانی از یکی از اساتید درامز آلمان در مبحث پلی ریتم و توین پدال در خردادماه 1394 ؛ افتتاح اولین مدرسه تخصصی درامز ایران با حضور اساتید داخلی در بهار سال آینده و راه اندازی بخش انگلیسی سایت از موضوعات مطرح شده بود.

گزارش مجله تخصصی DRUMHEADS از و فعالیت های آن جهت ارتقاء سطح موسیقی در ایران دیگر موضوعی بود که مورد توجه حضار قرار گرفت.  همچنین در اهمیت “کار داوطلبانه” و “کارگروهی” سخنانی ایراد شد که مورد استقبال واقع شد.

این گردهمایی از دو بخش آموزشی نیز برخوردار بود. بخش اول، مباحث عملی پیرامون “تکنیک” و “مترونوم” توسط استاد علیرضا طباطبایی و بخش دوم، مباحث نظری در باب “بومی سازی نوازندگی” که توسط استاد آرش مقدم مطرح شد.

گردهمایی هشتم از لحاظ تعداد شرکت کننده، اللخصوص از اقصی نقاط ایران رکورد دار شد و حضور یکی از پیشکسوتان پرکاشن ایران، استاد ندیمی به این جمع رنگ دیگری بخشیده بود.

نوازندگان درامز ایران برای تک تک اعضاء سال خوبی را آرزو میکند و امیدوار است در سال آتی با برگزاری برنامه های آموزشی متنوع رسالت اصلی خود را که “ایجاد انگیزه “هست پی بگیرد.

سال نو پیشاپیش مبارک….

اسفند 1393

با تشکر از عکاس برنامه خانم گران نظر:

 

 

 

 

 

 

 

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *