Uncategorized, رویدادها, گردهمایی

گزارش نهمین گردهمایی ایرانین درامر

[/center]گزارش نهمین گردهمایی ایرانین درامر
[center]

 

 

روز پنجشنبه هشتم مردادماه 1394 سالن سرنا پذیرای بیش از 70 نفر از نوازندگان درامز و علاقمندان این ساز از سراسر ایران بود. گردهمایی نهم نیز با سخنان آقای کیوانشکوه آغاز شد که اشاراتی به “نقد و نقد پذیری” و همچنین “فرم تمرین” داشتند. سپس آقای طباطبایی به نیابت از طرف آقای آشور مرادیان گزارش فعالیتهای این را به سمع حضار رساند که از آن جمله میتوان به راه اندازی فروشگاه اینترنتی سایت رسمی ایرانین درامر اشاره کرد. عضویت در خانه موسیقی دیگر موضوعی بود که توسط آقای مرادیان پیگیری شده و کلیه اطلاعات مربوط به آن از هم اکنون در سایت رسمی در دسترس میباشد.

 

 

از موضوعات مطرح شده توسط آقای طباطبایی در این گردهمایی، موضوع “بهداشت” در نوازندگی درامز بود که به نکاتی درباره استفاده از لوازم استاندارد و محافظت از گوش در هنگام تمرین شخصی اشاره داشت.
سپس نوبت به خانم بهزاد اول رسید تا به همراهی سه نفر از اعضای “بادی پرکاشن” را معرفی کند. این دوستان پس از اجرای قطعه ای از پیش تمرین شده، با همراهی حضار به اجرای بادی پرکاشن پرداختند که مورد استقبال و توجه شرکت کنندگان قرار گرفت.

 

 

از راست به چپ: خانم بهزاد اول -مازیار عالمی -خانم سحر شاطری و سینا نجفلو

 

 

 

گردهمایی های ایرانین درامر مجالیست برای آشنایی نوازندگان و علاقمندان به ساز درامز و تبادل اطلاعات روز بین این عزیزان.

پارت دوم این گردهمایی بطور کامل به موضوع “آشنایی با ساختار یک آهنگ و تحلیل آن” اختصاص داشت. آقای آرش مقدم بصورت جزء به جزء این موضوع را برسی کرده ، حضار را با قسمتهای مهم یک قطعه آشنا کردند، با پخش و بررسی چند آهنگ نمونه های عملی اینکار را منتقل کردند.

 

 

 

 

تشکر ویژه از شرکت سرنا که حامی نوازندگان درامز هستند و همچنین از مدیریت سالن سرنا آقای علیرضا ایرانی نژاد و کلیه دوستانی که ما را در برگزاری نهمین گردهمایی یاری دادند.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *