رویدادها, گردهمایی

سال نو ، برنامه نو

امید است سال خوبی را آغاز کرده باشید و در سال جدید با برنامه ریزی و پشتکار به مدارج بالاتر در نوازندگی دست پیدا کنید.

گردهمایی نوازندگان درامزامسال وارد سال دوم خود میشود و این باعث افتخار اعضاء است که بتوانند با حضور و انسجام مثال زدنی خود، پنجمین گردهمایی این را در سال جدید در تاریخ 11 اردیبهشت ماه 1393 راس ساعت 18 الی 21 در سالن سرنا برگزار کنند.

این اولین میتینگ درامرهای ایران در سال جدید خواهد بود که موضوعات آن متعاقبا اعلام میگردد.

پس از برگزاری موفقیت آمیز اولین فستیوال در اسفندماه 1392 ، از جمله برنامه هایی که توسط گردانندگان این پی گیری میشود ، برگزاری دومین فستیوال پلی الانگ نوازندگان درامز ایران است ، که درصورت نهایی شدن تاریخ آن به شما دوستان اعلام خواهد شد تا خود را برای شرکت در این ایونت دوستانه آماده کنید.

برای سال پیش رو مهمانان ویژه ای از اساتید بین المللی خواهیم داشت؛ از جمله استاد کلاوس هسلر که برای بار دوم و همراه با همکاران نوازنده شان ( گیتار و باس) در جمع ما خواهند بود. بغییر از برگزاری مسترکلاس؛ موضوعات مهمی از جمله ” نوازندگی در استودیو” و ” گروه نوازی” جزو برنامه آموزشی این دوستان میباشد.

اواسط مردادماه امسال میزبان این دوستان هستیم و اطلاعات دقیقتر متعاقبا اعلام خواهد شد.

ازجمله اساتید بین المللی که آبانماه امسال افتخار میزبانی ایشان را خواهیم داشت ، سفیر جهانی درامز ( Global Drumming Ambassador) استاد Dom Famularo هستند که با حضورشان درک ویژه ای از نوازندگی این سازشگفت انگیز را به ما منتقل خواهند کرد. حضور ایشان با همراهی استاد Martin Verdonk (نوازنده پرکاشن) و Claus Hessler نوید یک کارگاه آموزشی در سطح جهانی را میدهد.

 

 

طبق هماهنگی های بعمل آمده کارگاهی در خصوص نوازندگی سازهای کوبه ای ارکستر کلاسیک وهمینطور درامز توسط استاد اتریشی Christian Pohllheimer و همچنین درخصوص مباحثی چون Texture Drumming , Polyrhythm ,Metal Drumming توسط استاد پرتقالی/اسپانیایی Vasco Trilla خواهیم داشت که اطلاعات دقیق این برنامه ها از همین طریق اعلام میگردد.

برای همکاران عزیزمان در بخش پرکاشن نیز میهمانان ویژه ای خواهیم داشت ، از جمله Hakim Ludin و Stefan Maass از آلمان و همینطور Martin Verdonk از هلند.

 

با امید اینکه حمایت شما دوستان و علاقمندان باعث نزدیکتر شدن سطح نوازندگی این سازها به سطح بین المللی شود وبه کمک یکدیگرآینده روشنی را در این راه ترسیم کنیم.

عضو کوچک خانواده نوازندگان درامز ایران

علیرضا طباطبایی

تگ‌ها: Dom Famularo Christian Pohllheimer Vasco Trilla Hakim Ludin Stefan Maass Martin Verdonk Metal Drumming Polyrhythm Texture Drumming نوازندگان درامز Iranian-Drummer iranian drummer

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *