رویدادها, ورک شاپ

توضیحات لازم برای شرکت در کارگاه های JOST NICKEL

 

توضیحات لازم برای شرکت در کارگاه های Jost Nickel

 

گسترش دایره لغات بر روی درام ست؛ ناوابستگی؛ گروو نوازی مدرن (Modern Groove Playing) و کار با مترونوم چهار موضوع اصلی این کارگاه ها میباشد که توسط یاست نیکل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

در کلیه کلاسها همراه داشتن پد ، پایه و چوب ، و نوشته افزار توصیه میشود.

 کارگاه هایچهارگانه طوری طراحی شده اند که برای کلیه سطوح نوازندگی ، از مبتدی تا پیشرفته و حرفه ای مفید میباشند. حتما یاداشت و قلم همراه داشته باشید. فرم کارگاه بصورتی است که استاد مسائل مختلف را مطرح کرده و به سوئالات شرکت کنندگان پاسخ میدهد.

کلاسها به زبان انگلیسی برگزار میشوند و درکلیه کلاسها مترجم تخصصی حضور خواهد داشت.

 

–  1. کارگاه اول با سر فصل ” گسترش دایره لغات بر روی درام ست ” آغاز میشود. درام فیل ها و بریک ها در ارزش نت های مختلف (Different Subdivisions) و خلق آنها؛ و چگونه ابا ارزش های لنگ و شکسته (Odd Groupings) خلاقانه عمل کنیم.

 

–  2. درکارگاه دوم شرکت کنندگان با “ناوابستگی” (Independence) وفنون آن آشنا میشوند. دست یابی به آزادی و ناوابستگی در گروو ها و درام فیل ها ؛ آشنایی با پر اهمیت ترین پلی ریتم ها (Polyrhythm) و گروپینگ ها موضوع بحث این کارگاه است.

 

–  3. “Groove Book نام کتابی ست که یاست نیکل اخیرا به بازار عرضه کرده است. در این کارگاه وی بحثهای مهمی از جمله “کار با گوست نت ها” و “جدا سازی و سویچ کردن گروو” و “جابجا کردن اسنر درام در گروو” را تدریس میکند. همچنین “صدا دهی بهتر” نیز از موضوعات این کارگاه است.

–  4.” کار با مترونوم و کلیک تراک”و پرداختن به موضوع “تایمینگ در نوازندگی”از مهمترین مباحث نوازندگی درامز است ، که در کارگاه چهارم آموزش داده میشود. موضوعات “چطور بازدهی بیشتر در وقت تمرین داشته باشیم” و ” چطور میتوانیم پیشرفت خود را اندازه گیری کنیم از جمله مباحثی هستند که در کارگاه آخر مطرح خواهند شد.

 

در ادامه کلیه تاپیکها همراه با توضیحات استاد به انگلیسی را ملاحظه میفرمایید:

 

–         1) Expand your vocabulary on the drum set:

Fills in different subdivisions and how to create them.Making use of odd groupings to get creative.

–         2) Independence:

How to gain freedom inside of grooves & fills.Get to know the most important polyrhythms and groupings.

–         3) Groove Book:

Ghost Note Concepts, Switch & Split Grooves, Snare Displacement Grooves. What to do to get a great sound.

–         4) How to develop a solid timefeel and a great groove & useful approaches to click training:

 How to become much more effective in your practice time & how to make measurable progress.

Don’t miss these workshops as they will improve your playing no matter what style, no matter what level you’re on right now.

 

از آنجایی که این ورک شاپ به شما کمک میکند تا نوازندگی خود را در هر سطح و هر سبکی که در حال حاضر هستید به صورت پایدار بهبود ببخشید به هیچ وجه این کارگاه را از دست ندهید.

تسهیلات ویژه پرداخت

با هماهنگی های بعمل آماده بینکمپانی ماینل، شرکت سرنا و مدرسه درامز آریان

کلیه هنرجویان این مدرسه و نوازندگانی که حداقل در یکی از ورک شاپ های برگزار شده توسط این مجموعه حضور داشته اند میتوانند از تسهیلات پرداختی فراهم شده نسبت به تسویه هزینه ثبت نام تا پایان سال جاری بهرمند گردند.

جهت اطلاع و استفاده از این تسهیلات لطفا با شماره تلفن 77511159 مدرسه درامز آریان تماس حاصل فرمایید.

این تسهیلات فقط جهت شرکت در هر چهار کارگاه میباشد.

 

 

بعنوان جمع بندی موضوعات مطرح شده ، در روز جمعه 22 آبان ماه 1394 ، اجرای اختتامیه برگزارخواهد شد. این تکنوازی در قالب پلی بک و سولو نوازی ،ازساعت 18 الی 19  برگزار میگردد. ورود برای کلیه علاقمندان آزاد است. مبلغ پیش فروش بلیط 50هزارتومان است و از طریق سایت

www.iransorna.com با امکان انتخاب صندلی مقدور میباشد.

 

لطفا از آوردن هرگونه دوربین فیلم برداری اکیدا خودداری کنید. درصورت امکان همراه داشتن دستگاه ضبط صدا بلامانع است.

حتما 30 دقیقه قبل از شروع کلاسها در سالن حاضر شوید تا وقت کلاس بصورت کامل به تدریس تعلق بگیرد. دریافت کارت ورود به جلسه یک ساعت قبل از شروع کارگاه انجام می پذیرد.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *