رویدادها, ورک شاپ

مسترکلاس های چهارگانه پرکاشن توسط استاد ” اشتفان ماس ” STEPHAN MAASS

بیو گرافی استاد اشتفان ماس “Stephan Maass

 

متولد سال 1967 – باد هوم بورگ / آلمان

وی از سال 1981 نوازندگی پرکاشن را بصورت خودآموز شروع کرده و در سال 1984 در دومین جشنواره بین المللی Drummermeeting در شهر کوبلنس / آلمان مقام دوم پرکاشنیست ها را از آن خود میکند و از سال 1989 زندگی حرفه ای خود را به عنوان نوازنده پرکاشن مستقل آغاز میکند.

در 25 سال گذشته او به یکی از پرکارترین نوازندگان استودیویی و اجراهای زنده در آلمان و اتریش تبدیل میگردد که بعنوان تهیه کننده و نوازنده در بیش از 700 پروژه استودیویی و همچنین موسیقی فیلم مشغول بوده است.

اشتفان در نوازندگی طیف گسترده ای از سبکهای موسیقی را پوشش میدهد ؛ از سبک جز با بیگ بند NDR (رادیو شمال آلمان) و Colin Towns تا پاپ اتریشی مثل گروه EAV  و پروژه های الکترونیک  مانند Kruder&Dorfmeister.

بعنوان تهیه کننده او با کمپانیهای بزرگی مثل Universal و  Sony BMG همکاری داشته و همچنین در کلینیکها و فستیوالهای مختلف برای کمپانی Meinel با بزرگانی چون,Terry Bozzio  Benny Greb و Jojo Mayer و Ralf Gustke و…به تدریس مشغول بوده است.

درسال 2007 وی درجه پروفسور در پرکاشن (Professor for Percussion) را از دانشگاه خصوصی Anton Bruckner در شهر لینز / اتریش دریافت میدارد.

او از سالهای ابتدایی دهه نود میلادی تا امروزمرتبا در تورهای موسیقی شرکت میکند و همچنین در حال توسعه مفاهیم برای موسیقی تئاتر، تئاتر موزیکال وموسیقی فیلم بوده است.

از جمله همکارهای اودراستودیو و اجراء زنده میتوان به اسامی زیر اشاره کرد :

Xavier Naidoo, Harald Juhnke,  Idris Muhammad,Count Basic

Dzihan & Kamien ,Joe Zawinul, Thomas Lang, Gloria Gaynor,

Alex Acuna, Randy Brecker, Jimmy Woody, Ray Anderson, Carlo Mombelli, Alan Dargin, Raoul de Souza, Don Freeman, JoJo Mayer, Jim Pepper, Etta Scollo

Billy Cobham, John Etheridge (Ex-Softmachine)

Sokals “Rave The Jazz” (feat. Gerald Veasley, JoJo Mayer, Vladislav Sendecki)

(منبع وب سایت شخصی وب سایت ماینل)

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *