رویدادها, ورک شاپ

ورک شاپ و مستر کلاس استاد حکیم لودین

 

بیو گرافی استاد حکیم لودین (منبع ویکی پدیا)

متولد سال 1955 – کابل/افغانستان

وی بمدت شش سال در افغانستان درس طابلا دیده و در سال 1975 به آلمان مهاجرت میکند و با گروه آوانگارد Sohra و همچنین چندین گروه جز و راک همکاری مینماید. در سال 1981 در مدرسه عالی کارلزروهه / آلمان شروع به تحصیل درامز و پرکاشن میکند و دیپلم نوازنده ارکستر خود را از آنجا دریافت میدارد.

وی از جمله با Big Band رادیو هسن/آلمان – Jeff Hamilton – Daniel Messina – Jonas Hellborg – Terry Bozzio- Alex Acuna و همینطور بعنوان نوازنده در استودیو فعالیت میکند.

وی کتابهای آموزشی خود را در مورد ریتمهای Afro-Cuban و Afro-Brazilianدر بازار دارد و بعنوان پرکاشنیست سولو(Solo-Percussionist ) اجراهایی در سراسر دنیا برگزار مینماید.

از وی بعنوان “پرکاشنیست پروگرسیو” یاد میشود و کومپوزیسیونهای او که نبض زمان را هدف میگیرند دارای مفاهیم فرا مکانی را میباشند.

حکیم لودین جز پرکارترین کلینیسینهای بین المللی در رشته خود محسوب میشود .

 

 

توضیحات لازم برای شرکت در کارگاه و مسترکلاسهای استاد حکیم لودین

در کلیه کلاسها همراه داشتن قلم و یاداشت پیشنهاد میشود.

کارگاه عمومی روز اول برای کلیه سطوح نوازندگی ، از مبتدی تا پیشرفته و حرفه ای مفید میباشد. حتما یاداشت و قلم همراه داشته باشید. در این کارگاه احتیاج به آوردن ساز نیست. فرم کارگاه بصورتی میباشد که استاد مسائل مختلف را مطرح کرده و به سوئالات شرکت کنندگان پاسخ میدهند. از آنجایی که استاد لودین به زبان فارسی تدریس خواهند کرد ، احتیاجی به مترجم نخواهد بود.

برای شرکت در مستر کلاس روز دوم با محوریت ساز کاخون ، شرکت کنندگان محترم میبایست حتی المقدور ساز کاخون خود را همراه بیاورند .

برای شرکت در مسترکلاس روز سوم با محوریت سازهای کونگا،بانگو،تیمبالز و ادوات شرکت کنندگان عزیز میبایست لااقل یک کونگا ، بینگو بانگو و ادوات خود را همراه داشته باشند. وجود دو الی سه دستگاه تیمبالز کافی خواهد بود که کلیه هنرجویان از آن استفاده کنند.

فرم مسترکلاس ها به نحوی ست که استاد مستقیما با هنرجویان بر روی ساز کار خواهند کرد.

لطفا از آوردن هرگونه دوربین فیلم برداری اکیدا خودداری کنید. درصورت امکان همراه داشتن دستگاه ضبط صدا بلامانع است.

پیشنهاد میشود 30 دقیقه قبل از شروع کلاسها در سالن حاضر شوید تا وقت کلاس بصورت کامل به تدریس تعلق بگیرد.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *