Uncategorized, رویدادها, ورک شاپ

کارگاه درامز آنتوان فدوی با حضور نوازندگان ایرانی برگزار شد.

کارگاه درامز آنتوان فدوی با حضور نوازندگان ایرانی برگزار شد

 

 

روز پنجشنبه 19 شهریورماه آنتوان فدوی عجوبه 16 ساله درامز از پاریس میهمان ایرانین درامر بود تا رموز و فنون تهیه ویدیوی پروموشن (تبلیغاتی) را با بیش از 20 نفر از نوازندگان درامز از سراسر ایران به اشتراک بگذارد.این کارگاه با نوازندگی آنتوان بر روی قطعه پلی الانگ آغاز شد که نشان دهنده تسلط او به نوازندگی در این سطح بود.

 

 

در این بخش صحبت از ابزار مورد نیاز (دوربین ; نور ; درامز ; میکروفون – کارت صدا و کامپیوتر ) نیز مطرح شد. آنتوان غیر از اندورسینگ (تایید و تبلیغ) کمپانی های KAT percussion ، Gretsch، Gibraltar و CYMPAD توسط چهار دستگاه دوربین Hero 3 برای شرکت Gopro نیزفعالیت میکند.

 

 

 

در قسمت دوم این کارگاه، مباحث عملی با دعوت از آشور مرادیان جهت اجرای یک قطعه بصورت پلی الانگ آغاز شد. آنتوان پس از قرار دادن دوربین ها با توجه به قطعه مورد نظر شروع به فیلم برداری کرد. آشور عزیز که از نوازندگان خوش نام درامز و از فعالین ایرانین درامر هست با انتخاب قطعه ای از گروه راک “هامان” (گروه خودش) با نام ” سقوط” کارش را آغاز کرد.

 

 

 

پس از اتمام فیلمبرداری نوبت به سینک کردن تصاویر دوربینها با موسیقی ضبط شده رسید که این مهم توسط ویدیو پروجکشن در پیش چشم شرکت کنندگان اتفاق افتاد.توانایی های آنتوان در این زمینه موجب شد تا در کوتاهترین زمان ممکن کلیپ کاملا حرفه ای از نوازندگی آشور آماده شود.

در پایان این ورک شاپ 5 ساعته آنتوان تمامی مراحل تولید یک کلیپ از مرحله پیش-تولید تا مرحله بارگذاری و به اشتراک گذاشتن را در غالب تهیه یک فیلم آموزش داد که نتیجه آن با تایتل “ایرانین درامر” خیلی زود در دسترس شما علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 

 

در روز شنبه 21 شهریورماه نیزنشست خبری با حضور اصحاب رسانه در سالن سرنا برگزار گردید تا آنتوان به سوالات این عزیزان پاسخ دهد.

 

 

 

این برنامه با حمایت کمپانی KATpercussion و پشتیبانی شرکت سرنا برگزار گردید که بدین وسیله از ایشان تشکر میشود. همچنین تشکر ویژه از مدیریت سالن سرنا آقای علیرضا ایرانی نژاد و خبرنگاران عزیزی که پوشش خبری این برنامه را بعهده گرفتند. تشکر صمیمانه از تیم ایرانین درامر که برگزار کننده تمامی ایونتهای آموزشی/تخصصی در سه سال گذشته است و کلیه دوستان شرکت کننده ای که از مشهد،اهواز،اراک،اصفهان،کاشان،ساری،آمل،انزلی،قم و تهران دراین برنامه حضور داشتند.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *