رویدادها, ورک شاپ

شرایط ثبت نام در کارگاه گروه نوازی “BAND CAMP ” – تهران -مرداد ماه 1393

شرایط ثبت نام در کارگاه گروه نوازی”Band Camp” توسط اساتید:

   Peter Woelpl/  E-Guittar
               Stefan Hergenroeder / E-Bass
                Claus Hesseler/  Drums

لطفاً پيش از پر كردن فرم ثبت نام موارد زير را مطالعه فرمائيد.
–    موضوعات کارگاه برای هر یک از سازها شامل موارد زیر میباشد:

Instrumental Workshop – Instrumental Training – Studio Performance – Band Performance

توضیحات کلاسها:
–    کارگاه اینسترومنتال (Instrumental Workshop) : شش ساعت کارگاه که در دو سانس 3 ساعتی در دو روز برگزار میگردد و مباحث تخصصی مربوط به تکنیک هر ساز را عنوان میکند. شرکت در این کارگاه پیش نیاز مسترکلاس گروه نوازی است.این کارگاه برای هر سطح از نوازندگی(مبتدی تا حرفه ای) پیشنهاد میشود.

–    مسترکلاس اینسترومنتال ترنینگ (Instrumental Training) : کلاسهای یک ساعته آموزشی تخصصی با تعداد محدود شرکت کننده ، فقط 15 نفردرهر کلاس واخذ گواهینامه. این مسترکلاس به نوازندگی در هر سطح از مبتدی تا حرفه ای پیشنهاد میگردد.

–    مسترکلاسهای استودیو پرفورمنس (Studio Performance) : کلاسهای 2 ساعته تخصصی جهت آموزش فنون نوازندگی دراستودیو. تعداد شرکت کننده دراین کلاسها محدود به 10 نفر است وفقط به نوازندگان پیشرفته تا حرفه ای پیشنهاد میگردد. کلاسها در استودیو برگزار میشوند ودر پایان شامل گواهینامه Studio Performance میباشند.

–    مسترکلاس گروه نوازی (Band Performance) : سه ساعت کارگاه فشرده با اخذ گواهینامه از هر سه استاد. در این کارگاه فنون همنوازی در گروه به شرکت کنندگان منتقل میشود و برای هر سطحی از نوازندگی مناسب است. این کارگاه تمامی موضوعات تدریس شده را جمع بندی کرده و بصورت عملی نشان میدهد. توجه داشته باشید که شرکت در این کلاس فقط منوط به شرکت در کارگاه اینسترومنتال میباشد.
–    بدیهی است که امکان ثبت نام در هر یک از این کلاسها (بجز مسترکلاس گروه نوازی) بصورت مجزا وجود دارد.

شهریه کلاسها:
–    شهریه شرکت در دوره کارگاه شش ساعته Instrumental Workshop  (پیش نیازمسترکلاس گروه نوازی) مبلغ  185.000 تومان می باشد .

–    شهریه شرکت دردوره مسترکلاس یک ساعته  Instrumental Training با اخذ مدرک و تعداد محدود شرکت کننده 200.000 تومان می باشد. لطفا با مراجعه  به جدول مربوطه گروه مورد نظرخود را انتخاب فرمایید .

–    شهریه شرکت در دوره دو ساعته Studio Performance با اخذ مدرک و تعداد محدود شرکت کننده 250.000 تومان می باشد. لطفا با مراجعه  به جدول مربوطه گروه مورد نظرخود را انتخاب فرمایید .

–    شهریه شرکت در مسترکلاس گروه نوازی سه ساعته  Band Performance (فقط در صورت گذراندن کارگاه اینسترومنتال) با اخذ مدرک  200.000 تومان می باشد. لطفا با مراجعه  به جدول مربوطه گروه مورد نظرخود را انتخاب فرمایید .

نحوه ثبت نام :
–    برای پرداخت شهریه و صدور کارت ورود به جلسه به وب سایت رسمی شرکت سرنا به آدرس  www.sornaco.com  مراجعه فرمایید .
–    شما میتوانید اطلاعات مربوط به کلاسهای گیتارالکتریک و باس را در سایت رسمی آموزشگاه رنگین کمان به آدرس www.RanginKamanAcademy.com مشاهده فرمایید.
–    در صورت وجود مشکل و یا سوال میتوانید با شماره تلفن 09386748687 تماس بگیرید.
–    محل برگزاری کارگاه در سالن سرنا به آدرس تهران – پیچ شمران – بین شریعتی و بهار – ساختمان آریان – طبقه چهارم شرقی  میباشد.
–    شرکت کنندگان  ملزم به حضور به موقع در کلاس می باشند.
–    شهریه پرداخت شده به هیچ وجه مسترد  نمی گردد.
–    همراه داشتن هر نوع دوربین فیلم برداری ممنوع می باشد و می بایستی موبایل در تمام طول کلاس خاموش باشد.


ثبت نام بعد از تاریخ دهم مردادماه  با 40 درصد افزایش قیمت همراه است.

جهت اطلاع از زمان بندی کلاسها این فایل PDF را دانلود فرمایید.

-.pdf [262.97 کیلوبایت] ( تعداد دانلود: 101)

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *