رویدادها, ورک شاپ

شرایط و نحوه ثبت نام در اولین فستیوال پلی الانگ درامز ایران

شرایط ثبت نام و نحوه شرکت در “اولین فستیوال پلی الانگ درامز ایران”

 

 

–        تاریخ برگزاری دوشنبه 26 اسفندماه 1392 از ساعت 15 الی 21 میباشد.

–        مکان اجرا سالن سرنا واقع در پیچ شمیران، ساختمان آریان، طبقه چهارم شرقی .

–        هزینه ثبت نام برای هر نوازنده100هزار تومان میباشد وهر شرکت کننده می تواند بدون نیاز به پرداخت بلیط ،2نفر میهمان (جهت تماشا) همراه داشته باشد. همچنین 20% تخفیف ( مبلغ80هزار تومان) برای شرکت کنندگان شهرستانی اعمال میشود.

–        بلیط ورودی برای طرفداران و تماشاچیان مبلغ 20 هزار تومان است که احتیاج به ثبت نام ندارد و در همان روز ضمن ورود به سالن اخذ میگردد.

–        سالن اجرا و کلیه ادوات مور نیاز از قبیل درامز استاندارد ، لوازم پخش صدا ، صدابردار وفیلم بردار از طرف سالن محیا میگردد.

–        هر شرکت کننده می بایست قطعه مورد نظرش را بصورت فایل صوتی قابل پخش از پلیرهای معمول بر روی فلش مموری و یا سی دی همراه بیاورد.

–        به هر نوازنده 20 دقیقه زمان تعلق میگیرد تا برای اجرای خودش، ساز را تنظیم کرده ، صدا را چک کند و قطعه مورد نظرش را اجرا کند.

–        هر شرکت کننده فقط یک قطعه اجرا میکند.

–        در صورت تمایل می توانید فقط پدال و سنجهای خود را همراه بیاورید.

–        هیچ گونه محدودیت سنی و سبکی برای اجرا اعمال نمی گردد.

–        “Play Along” به قطعه ای اطلاق میشود که صدای درامز در آن قطع شده است و نوازنده همراه آن و بر روی آن قطعه مینوازد. از قطعه های پلی الانگ مخصوص درامز استقبال میشود ، ولی در صورت موجود نبودن قطعه مخصوص ، میتوانید با قطعه ارجینال همنوازی کنید.

–        این فستیوال به هیچ وجه رقابتی نیست و فقط زمینه ای را برای نشان دادن توانایی های نسل جوان و مستعد فراهم می آورد. در انتهای اجرای هر شرکت کننده ،سه نفر از اساتید نقاط قوت و ضعف وی را عنوان می نمایند.

–        برای ثبت نام میبایست نسبت به واریز مبلغ فوق به شماره کارت 6221061043288994 بانک پارسیان بنام علیرضا طباطبایی و ثبت شماره پیگیری و مشخصات خود در سامانه سایت اقدام فرمایید.

–        شهریه پرداخت شده به هیچ وجه مسترد نمیگردد.

–        مهلت ثبت نام از روز یکم اسفند الی 20 اسفند 1392 میباشد.

–        توجه فرمایید که کلیه مبالغ دریافتی جهت هزینه سالن و صدابرداری و فیلم برداری اخذ میگردد. بدیهیست که پس از ویرایش فیلم ، نسخه ای از آن به هر یک از شرکت کنندگان تعلق میگیرد.

 

امید است با استقبال شما دوستان ، “اولین فستیوال پلی الانگ درامز ایران” مبنایی برای هرچه بهتر و بیشتر برگزار شدن این نوع برنامه ها قرار گیرد.

 

برای ثبت نام بر روی این متن کلیک نمایید

به امید دیدار شما دوستان و علاقمندان درامز

تگ‌ها: درامز iranian drummer فستیوال درامز

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *