اخبار

آغاز پنجمین سال فعالیت سایت رسمی “ایرانین درامر”

آغاز پنجمین سال فعالیت سایت رسمی "ایرانین درامر"

 

 

آغاز پنجمین سال فعالیت سایت رسمی “ایرانین درامر”

با پشت سر گذاشتن چهارمین سال فعالیت سایت “ایرانین درامر” وارد سال پنجم  این تنها مرجع تخصصی و مستقل نوازندگان درامز ایران میشویم. در این چهار سال با فعالیتهای داخلی و بین المللی شاهد پیشرفت تساعدی و چشمگیر هنرنوازندگی درامز در اقصا نقاط ایران و بین جوانان مستعد وعلاقمند بوده ایم که خود گواه  محق بودن این حرکت خودجوش وزحمات بی دریغ اساتید دلسوزی است که همواره دغدغه به روز شدن و انتقال دانش و اطلاعات دست اول این ساز مهم و پایه ای در موسیقی را به نسل جدید دارند. “ایرانین درامر” نه تنها منبع آموزشی و اطلاعاتی قابل اعتمادی برای نسل جوان علاقمند به نوازندگی سازهای پاپ و راک بوده، بلکه در طول این چهار سال به لطف ارتباطات گسترده به تنها مرجع آموزشی معتبردر ایران برای اساتید نامی بین المللی تبدیل شده است : نوازندگان و مدرسین شهیری چون کلاوس هسلر و یاست نیکل (درامز)، پیتر ولپل و کریستف گودن(گیتار الکتریک) ، اشتفان ماس و حکیم لودین (پرکاشن)، استیو بیکر (هارمونیکا) و اشتفان هرگن رودر (گیتار بیس)، مانی فون بوهر و ویم د ووریس (درامز) همگی توسط “ایرانین درامر” به جامعه موسیقی ایران معرفی شده و ضمن ارایه زاویه دیگری از ایران و ایرانی به این مدرسین بین المللی، باعث ارتقاء علم روز نوازندگی به نسل جدید شده است. آخرین میهمان “ایرانین درامر” نوازنده و مدرس سویسی جوجو مایر بود که در واپسین روزهای مهرماه سال جاری و پس از برنامه ریزی طولانی مدت به تهران آمد و باعث تغییر نگرشی عمیق در موزیسین های ایرانی شد.

 

 

ز سوی دیگر معرفی نوازندگان جوان و مستعد به بازار کار موسیقی ایران که از طریق برنامه های استعدادیابی مثل “فستیوالهای پلی الانگ ایرانین درامر” صورت گرفته؛ ضمن ارایه حق انتخاب به خوانندگان پاپ و گروه های راک جهت انتخاب شایسته ترین نوازندگان، باعث بوجود آمدن جوی امیدوارکننده برای جوانان مستعد و جویای نام شده است که از این فرصتها جهت نشان دادن توانایی های خود استفاده کرده و میکنند.

غیر از گردهمایی ها، از دیگر مدیوم های “ایرانین درامر” که در امر معرفی نوازندگان و ارتباط بین آنها نقش بسیار مهمی را ایفا میکنند، میتوان به کانل تلگرام ایرانین درامر، سوپر گروپ ایرانین درامر در تلگرام، پیج اینستاگرام ایرانین درامر و صفحه فیس بوک آن، و اللخصوص مرجع رسمی اطلاع رسانی “وب سایت رسمی ایرانین درامر” اشاره کرد که باعث شده اند همواره ارتباط دائمی بین علاقمندان این سازبرقرار باشد و اطلاعات بروز ردوبدل گردد. “فروشگاه اینترنتی ایرانین درامر” که بیش از یک سال از فعالیت آن میگذرد، همواره بالاترین خدمات را با بهترین کیفیت وناذلترین قیمت ارایه میدهد که خوشبختانه مورد توجه مصرف کنندگان، اللخصوص در شهرهای دور قرار گرفته است.

به موازات این فعالیتها، چندیست که اولین “مدرسه مدرن موسیقی” در قاره آسیا تاسیس شده است که غیر از تدریس بروز سازهای پاپ و راک با سرفصل های آموزشی واحد و بین المللی، آموزش مدرسین واجد شرایط برای این سازها را نیز انجام میدهد که از مهمترین زمینه های پیشرفت در سالیان آتی خواهد بود. ازدیگر فعالیتهای آتی “ایرانین درامر”، همکاری تنگاتنگ با شرکت “مسه فرانکفورت” جهت برگزاری تورهای بازدید و اعزام علاقمندان به نمایشگاه بین المللی موسیقی فرانکفورت موسوم به “موزیک مسه فرانکفورت” میباشد که هر ساله در بهار و در شهر فرانکفورت آلمان برگزار میگردد و بسیاری از بزرگان موسیقی روز دنیا در این نمایشگاه حضور دارند. بزودی کلیه اطلاعات آن از طریق “وب سایت ایرانین درامر” به اطلاع عموم علاقمندان خواهد رسید.

با پشتوانه بزرگی که در این چهارسال اندوخته ایم، پا به سال پنجم فعالیت این سایت میگذاریم و امیدواریم سال پیش رو برای همه نوازندگان موسیقی پاپ و راک سالی پر از فعالیت و موفقیت باشد.

تشکر ویژه از تمامی دوستانی که همواره ما را در این راه یاری کرده اند.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *