اخبار

اولین فستیوال پلی الانگ نوازندگان درامز ایران

گزارش اولین فستیوال پلی الانگ نوازندگان درامز ایران

میم مثل موسیقی:

اولین فستیوال پلی الانگ نوازندگان درامز ایران با شرکت ۱۴ نوازنده از اقصی نقاط ایران  و با حضور بیش از ۶۰ نفر تماشاگر برگزار گردید.

هر یک از نوازندگان شرکت کننده پس ازاجرای قطعه خود با تشویق گرم تماشاچیان و همینطور نظرات اساتید بدرقه  شد. در بخش نظرات کارشناسی از استاد پیشکسوت آقای عین اله کیوان شکوه و پدرام مرندیز   ( آهنگساز، تنظیم کننده) دعوت بعمل آمده بود. نفر سوم از گروه کارشناسان علیرضا طباطبایی بود که علاوه بر حضور درهیات ژوری مجری برنامه نیز بود.

برنامه راس ساعت تعیین شده شروع و با اجرای آهنگ ” نقش اول ” از رضا یزدانی توسط درامر جوان علیرضا حقدوست ادامه پیدا کرد. با این انتخاب او  نشان داد که آینده درخشانی را  خواهد داشت.

کوشا احمدی شرکت کننده بعدی قطعه ای از گروه “The Dawn” در سبک راک حماسی را با درامز همراهی کرد.

نوازنده بعدی رضا برزگر از تبریز بود که با همراهی قطعه ای در سبک Funk تکنیک بالای خود را برای حاضرین به نمایش گذاشت .

و اما نوبت به سمیرا غلامزاده هنرمندی از پایتخت فرهنگ و تمدن، اصفهان رسید. تکنیک فوق العاده ایشان در دستها  و پاها با تشویق بی امان حظارروبرو شد. پس از آن نوبت به گروه DrumCorps رسید. این گروه با اجراء منحصر بفرد خود موجب تنوع در چهارچوب موجود شد. در این قطعه که توسط خود بچه ها تنظیم شده بود، به ترتیب این دوستان نوازندگی کردند :

مهران غلامی – مازیار عالمی – محبوبه بهزاد اول- علیرضا حقدوست و مهرداد قنبری

نوازنده بعدی بهرنگ مصطفایی از آمل که تسلط وی بر روی درامز مثال زدنی بود.

و اما نوبت به اجراء نوازنده جوان و آینده دار فرهاد زابلی پور رسید. فرهاد با اجراء قطعه خود تسلطش به ژانر پروگرسیو را نشان داد. علی فراز شرکت کننده بعدی بود که با هنرنمایی بر روی قطعه ای از گروه  Tool توانایی های خود را به نمایش گذاشت .

از جمله استعدادهای برتر کامران محمدی از آمل بود. وی با اجراء قطعه ای از Porcupine Tree تسلط و تکنیک فوق العاده خود را به تماشاچیان نشان داد و تشویق بی امان آنان را درو کرد.

در پایان نوبت به یکی از نوازندگان جوان و خوش سلیقه بنام سینا پرتوی رسید که با اجرای قطعه ای در سبک Funk حاضرین را حیرت زده کرد.

برگزاری این برنامه برعهده علیرضا طباطبایی (گروه آریان) و آشور مرادیان (مازیار فلاحی) و صدابرداری این برنامه به عهده روزبه خورزنی بود.

قابل ذکر است که نوازندگان درامز ایران با داشتن سایت مستقل

(Iranian-Drummer.com) از نظم و انسجام ویژه ای برخوردارند.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *