اخبار

راه اندازی بزرگترین فروشگاه اینترنتی تخصصی ساز های کوبه ای کشور

راه اندازی بزرگترین فروشگاه  اینترنتی تخصصی ساز های کوبه ای کشور

راه اندازی بزرگترین فروشگاه  اینترنتی تخصصی ساز های کوبه ای کشور

 

 

فروشگاه اینترنتی نوازندگان درامز ایران پس از دریافت مجوز های لازم و با توافقات صورت گرفته بین سایت نوازندگان درامز ایران با تعدادی از شرکت های معتبر وارد کننده آلات موسیقی  فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.

هدف از راه اندازی این فروشگاه ,ارایه اطلاعات درست به نوازندگان جهت تهیه ساز و ادوات مورد نیاز,خرید با قیمت مناسب, معرفی تجهیزات برتر و روز دنیا و سهولت خرید برای دوستان در سراسر کشور میباشد.

 

این بخش در دو قسمت : فروشگاه ,جهت تهیه کالا های نو و شرکتی  و بخش دوم , بازارچه  که برای معرفی کالای دست دوم اعضأ و نوازندگان ساز های گوبه ای  برای فروش طراحی شده است.

 

از محاسن خرید اینترنتی از فروشگاه سایت نوازندگان درامز ایران میتوان به مبلغ تخفیفی ۳٪ که با توافق بین سایت نوازندگان درامز ایران  و شرکت های وارد کننده صورت اشاره کرد د , همچنین تمامی کالاهای شرکتی ارایه شده شامل ۱سال خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر از طرف شرکت وارد کننده میباشند.

 

ارسال کالا خریداری شده برای استان های تهران و البرز ۲۴ ساعته و شهرستان ها ۴۸ ساعته صورت میپذیرد.

 

شماره پشتیبانی:

۰۹۳۵۲۹۹۰۵۱۲

 

 

 

 

تگ‌ها: زرگترین فروشگاه اینترنتی تخصصی ساز-های کوبه ای خرید و فروش ساز درامز پرکاشن رولند یاماها تاما پرل مپکس ماینل پایستی رمو ایونس ویک فیرت roland v-drums yamaha digital drums drums percussion tama mapex pearl sabian paiste vicfir

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *