اخبار

سومین جشنواره پلی الانگ ایرانین درامر برگزار شد.

سومین جشنوازه پلی الانگ نوازنذگان درامزایران برگزار شد

سومین جشنواره پلی الانگ ایرانین درامر برگزار شد.

شرکت کنندگان،تیم هماهنگی و اساتید این دوره

 

سومین فستیوال پلی الانگ نوازندگان درامز ایران با شرکت 22 نفر از نوازندگان درامز و بیس از سراسر ایران در سالن سرنا برگزار شد.

این فستیوال که بصورت سالانه برگزار میشود تلاش دارد با دراختیار قراردادن امکانات اجرای زنده، نوازندگان جوان و با استعداد را به جامعه موسیقی ایران معرفی نماید و پلت فرمی جهت پیشرفت و شناخته شدن این عزیزان باشد.

فستیوال سوم تفاوت کوچکی با دو فستیوال قبل داشت، که آن امکان همنوازی بیسیست ها با درامرها بود. برای این منظور برنامه ریزی و هماهنگی با کانون نوازندگان بیس ایران از 5 ماه پیش و در آذرماه 1393 آغاز شد و گردهمایی هفتم درامز با شرکت نوازندگان بیس برگزار گردید.

از آنجایی که کیفیت یک گروه موسیقی زنده به کیفیت نوازندگان درامز و باس آن گروه برمیگردد؛همکاری این و کانون بیس میتواند آینده روشنی را در عرصه اجرای زنده گروه های موسیقی ترسیم کند.

همچنین همزمان با برگزاری این ایونت، اولین “مدرسه مدرن درامز” در ایران افتتاح شد که با فراهم کردن بهترین امکانات و بروزترین متد های آموزش روز اروپا و آمریکا در نظر دارد لذت نوازندگی این ساز را به کلیه سنین، از 7 سال تا 70 سال و با هر شرایطی ممکن سازد. این مدرسه واقع در طبقه پنجم ساختمان آریان (محل سالن سرنا) از هم اکنون پذیرای کلیه علاقمندان میباشد. برای اطلاعات کامل میتوانید با شماره تلفن 09386748687 تماس حاصل فرمایید.

 

 

برنامه با استقبال قریب به 100 تماشاگر و حضور اساتید دربخش ژوری کار خود را آغاز کرد. بعلت حضور شرکت کنندگان گیتار بیس، هیات ژوری این بار از وجود اساتید این ساز نیز برخوردار بود. آقایان “حامد حمیدزاده” و “آرش سعیدی” در بخش بیس و “استاد کیوانشکوه” و “علیرضا طباطبایی” در بخش درامز داوری میکردند. حضور استاد “علی شکرانی” از نوازندگان برتر گیتار الکتریک و موزیسین توانای ایران نیز مایه افتخار بود و هر یک از شرکت کنندگان در پایان اجرای خود با نظرات تخصصی ایشان بدرقه میشدند.

امتیازات این دوره به ” تکنیک – تمیزی و مترونوم – تسلط – دینامیک” اختصاص داشت و استاد شکرانی به موضوع مهم “موزیکالیته” امتیاز میدادند ؛ موضوعی که با اجرای برخی از شرکت کنندگان با آهنگهای شخصی و موسیقی ساخت خودشان امتیاز بیشتری در خلاقیت و موزیکالیته از ایشان دریافت کردند.

تیم هماهنگی متشکل از اعضای فعال در برگزاری این برنامه زحمت زیادی کشید که بدین وسیله از این دوستان نهایت تشکر را داریم: آقایان” فرهاد زابلی پور” – “محمد ذبیحیان” – “امیرعلی طاهری” که امور هماهنگی و ست آپ درامزها را برعهده داشتند و “سینا نجفلو” که هماهنگی سالن بعهده ایشان بود. همچنین آقای “آشور مرادیان” عزیز که مسئول هماهنگی تراک های پلی بک و “سروش عدل” که هماهنگ کننده ست آپ بیس بودند.

برای برگزاری این برنامه طبق معمول همیشه شرکت سرنا: آقایان “خورزنی” و “کزازی” و همکارانشان در سالن و صدابرداری نهایت لطف و همکاری را با داشتند که بدین وسیله از ایشان صمیمانه تشکر میگردد.

همچنین از این برنامه توسط تیم فیلمبرداری و عکاسی “سایه روشن” فیلم کوتاهی در دست تهیه میباشد که به محض آماده شدن از طریق سایت در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

این برنامه میزبان مهمانان بسیاری بود ، از جمله حضور استاد گیتار الکتریک “آقای همایون مجدزاده” که افتخار میزبانی ایشان را داشت.

از نکات جالب در این برنامه نوازندگی افتخاری درامرهای برتر فستیوال دوم، آقایان “علی فراز” و “احمد امیری” بود که با استقبال تماشاگران روبرو شد. همچنین برندگان این دوره همگی از شرکت کنندگان شهرستان بودند که معرفی این عزیزان به جامعه موسیقی ایران از دستاوردهای این میباشد. از دیگر نکات جالب این دوره، هنرنمایی نوازنده با استعداد و آینده دار 10 ساله  “کیارش کریمی” بود که تشویق بی امان حضار را در پی داشت.

 

لیست امتیازات سومین فستیوال پلی الانگ نوازندگان ایران (از جمعا 180 امتیاز موجود):

 

–         نفر اول با کسب 173 امتیاز، برنده جایزه اول درامز یکعدد سنج اسپلش ماینل Mb8 12 اینچ

آقای نیما حمیدی از شیراز

–         نفر دوم با کسب 170 امتیاز ، برنده جایزه دوم درامز یکعدد سنج اسپلش ماینل Mb8 10 اینچ

آقای علی قاسمی از تبریز

–         نفر سوم با کسب 169 امتیاز، برنده جایزه سوم درامز یکعدد سنج اسپلش ماینل Classic 10 اینچ

آقای رادین رفیع زاده از اراک

–         نفر اول بیس با کسب 158 امتیاز، برنده یک دستگاه مولتی افکت زوم  B1

آقای مجتبی قربانی از رشت

 

امتیازات باقی شرکت کنندگان به شرح زیر است:

–         پویا قلی نژاد/ مشهد ……168 امتیاز

–         دارا تیموری فر/ تهران …… 151 امتیاز

–         پرهام پیمان پور/ شیراز ……148 امتیاز ( بیس)

–         بهنام برآبادی/ تهران ….147 امتیاز

–         کیوان موسوی/تهران …..143 امتیاز

–         محبوبه بهزاد اول/تهران ….138 امتیاز

–         مهرداد بختیاری/تهران…..134 امتیاز(بیس)

–         علی سینا بذرافشان/تهران…..127 امتیاز

–         سحاب وژده/ تهران…….116 امتیاز

–         رضا برزگر/ تبریز ….116 امتیاز

–         امیرحسام نوروزعلی/تهران…..112 امتیاز

–         فراز جباری/تهران….99 امتیاز(بیس)

–         علی حیدری/ اراک …. 97 امتیاز(بیس)

–         کیارش کریمی/تهران…..91 امتیاز

–         یاشار مجتهدزاده/تهران…..90 امتیاز

–         کوشا احمدی/تهران…..83 امتیاز

–         پژمان مهرعلی/تهران…..82 امتیاز

 

در پایان از کلیه شرکت کنندگان عزیز از سراسر ایران و تماشگران و دوستان عزیزی که ما را در برگزاری این جشنواره سالانه یاری دادند نهایت تشکر را داریم و امیدواریم با برگزاری این برنامه گامی هرچند کوچک در راستای ارتقاع سطح موسیقی ایران برداشته باشیم.

اردیبهشت 1394

نوازندگان درامز ایران

 

منتظر عکسهای بیشتر باشید:

 

سومین جشنواره پلی الانگ ایرانین درامر برگزار شد.

سومین جشنواره پلی الانگ ایرانین درامر برگزار شد.

سومین جشنواره پلی الانگ ایرانین درامر برگزار شد.

سومین جشنواره پلی الانگ ایرانین درامر برگزار شد.

سومین جشنواره پلی الانگ ایرانین درامر برگزار شد.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *