آموزش, مقالات

۵ نکته مارکو مینمن برای درامر ها!

هیچوقت از اینکه بخواهید چیز جدیدی رو امتحان کنید خجالت نکشید!!!

۵ نکته مارکو مینمن برای درامر ها!
هیچوقت از اینکه بخواهید چیز جدیدی رو امتحان کنید خجالت نکشید!!!

ترجمه : سینا نجفلو
منبع : Musicradar.com

 

نکته اول : هیچوقت از اینکه بخواهید چیز جدیدی رو امتحان کنید خجالت نکشید!!! شخصا دوست دارم از چیز هایی که تا به حال نشنیدم توی موسیقی خودم استفاده کنم.

این برای من خیلی راحت تر هستش که به جای اینکه از چیزهایی که وجود داره استفاده کنم، ایده هایی که در ذهنم هست رو به به موسیقی تبدیل کنم. . من دوست دارم که شنونده خودم رو سورپرایز کنم و سعی کنم که همه چیز خیلی جدید و تازه باشه! از اینکه بخواهید فراتر از اونچه که هست رو ببینید، هیچوقت وحشت نداشته باشید، چون تنها راهی هست که از شما یک نوازنده منحصر به فرد میسازه.

 

نکته دوم :
به نحوه صدابرداری و جایگذاری میکرفن ها دقت کنید!
من ساز خودم رو در ۳ لایه متفاوت صوتی تصور میکنم و فاصله چیدمان اونها رو بر این اساس در نظر میگیرم، گروه فرکانس های بالا که شامل سنج ها و اسنر درام میشه، گروه فرکانس های متوسط که تام ها رو شامل میشه و گروه فرکانس های پایین که باس درام هست!

 

نکته سوم :
با علاقه ساز بزنید!
موسیقی بخشی از دنیای من هست، من خیلی نسبت به اجرا های خودم حساس هستم و سعی میکنم که بهترین هایی که رو در توانم هست در اختیار مردم بذارم.
مطعمن باشید که انرژی ای که شما به مردم میدید به خود شما برخواهد گشت و این خیلی خارق العاده است!

 

نکته چهارم :
آهنگی که دوست دارید رو بزنید و تو سبکی که دوست دارید کار کنید!

هیچ چیزی بدتر از این نیست که به اجبار چیزی یا شخصی کار رو در گروه انجام بدید، یا اینکه بدتر از اون آهنگ هایی رو که اصلا دوست ندارید بزنید، موسیقی رو انتخاب کنید که واقعا دوست دارید و چیزی که به شما انرژی میده!

 

نکته پنجم :
صاف نشستن رو همیشه رعایت کنید!

درست نشستن هنگام ساز زدن باعث میشه که شما بهتر نفس بکشید و از فواید داشتن یک بدن ریلکس و ذهن آرام بهره مند بشوید! البته مهم تر از همه ی اینها لذت بردن از موسیقی است!

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *