اخبار

باز هم IRANIAN DRUMMER افتخار آفرید.

باز هم Iranian Drummer افتخار آفرید.

باز هم Iranian Drummer افتخار آفرید.

 

سپنتا نوری ، درامر و مولتی اینسترومنتالیست ایرانی که در سالهای گذشته در ایران با بزرگان موسیقی نوازندگی میکرد و در حال حاضر در سیاتل آمریکا زندگی میکند؛ برای نوازندگان درامز ایران افتخاری بین اللملی آفریده است.

وی امسال نیز، برای بار سوم در سه سال متوالی بعنوان  “داور جشنواره Drum Off” برگزیده شده ودر کنار بزرگانی چون Tim Alexander,Craig Adams,Tate Erickson به انتخاب نوازنده برتر درامز در شهر سیاتل می پردازد.

باز هم Iranian Drummer افتخار آفرید.

 

جشنواره معتبر رقابتی”Drum Off” توسط فروشگاه های زنجیره ای Guitar Center  در سراسر آمریکا و در 243 شعبه آن برگزار میگردد و هر شرکت کننده ، پس ازرقابت در شعبه محل اقامت خود ، در مرحله نهایی به شعبه اصلی در Hollywood میرسد.

سپنتا باید از بین 17 درامر اهل سیاتل که در این سری از مراحل مختلف بالا آمده اند، فقط 3 نفر را برای مرحله بعد (مرحله چهارم) انتخاب کند. بگفته او انتخاب از بین این تعداد درامر بسیار کار سختی هست ؛ اللخصوص که همگی آنها فوق العاده نوازندگان خوب و تکنیکی هستند.

باز هم Iranian Drummer افتخار آفرید.

 

پس از برگزاری مسابقه نهایی در هالی وود ، به سه نفر برتر جایزه 25000 دلاری تعلق خواهد گرفت و همچنین پیشنهاد قرارداد تور با بزرگان پول ساز موسیقی از جمله جوایز این مسابقه میباشد. برای باقی شرکت کنندگان که به مراحل بالا رسیده اند نیز جوایزی در نظر گرفته شده است.

باز هم Iranian Drummer افتخار آفرید.

 

سپنتا که در سالهای نچندان دور در ایران نوازندگی میکرده و با مشکلات درامر های  آن زمان کاملا مانوس هست میگوید:

“…يه لحظه همه اون حسرتها براى يه پوست نو يا يه جفت چوب نو يا يه سنج خوش صدا به يادم اومد و ديدم الان نشستم اينجا و اين سيستم روى نظر من حساب ميكنه. خستگى اون همه فشار و حسرت رفت بيرون. ولى هميشه دلم پيش همسازهاى هموطنمه.”

باز هم Iranian Drummer افتخار آفرید.

 

از اینکه یک نفر از ما برای داوری در این جشنواره بزرگ دعوت شده به خود میبالیم و آرزوی موفقیت روزافزون برای سپنتای عزیز داریم.

سپنتای عزیز : باعث افتخار و سر بلندی ما هستی…….

نوازندگان درامز ایران

باز هم Iranian Drummer افتخار آفرید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *