اخبار

توضیحات لازم برای شرکت درکارگاه گروه نوازی “BAND CAMP”

توضیحات لازم برای شرکت درکارگاه گروه نوازی “Band Camp”

در کلیه کلاسها همراه داشتن قلم و یاداشت توصیه میشود.

کلاسها به زبان انگلیسی برگزار میشوند و درهریک از کلاسهامترجم تخصصی ساز مربوطه حضور خواهد داشت.

موضوع اصلی در کارگاه اینسترومنتال (Instrumental Workshop)  نوازندگی سازتخصصی هر یک از اساتید است که به تکنیک های مختلف در سبکهای مختلف میپردازد. این کارگاه برای کلیه سطوح نوازندگی ، از مبتدی تا پیشرفته و حرفه ای مفیداست و بصورت جامع فنون نوازندگی را منتقل میکند. حتما یاداشت و قلم همراه داشته باشید. در این کارگاه احتیاج به آوردن ساز نیست ولی هنرجویان درامز میبایست پد، پایه و چوب همراه داشته باشند.  فرم کارگاه بصورتی است که استاد مسائل مختلف را مطرح کرده و به سوئالات شرکت کنندگان پاسخ میدهد. همینطور قطعه ای توسط استاد پلی الانگ میشود تا بصورت عملی نکات مورد نظر برسی شوند.

در کلاسهای اینسترومنتال ترنینگ  (Instrumental Training) که فقط با شرکت حداکثر15 نفربرگزار میگردند، استاد بصورت فعال با هنرجویان مباحث مورد نظررا کار میکند و فرصت اصلاح اشتباهات احتمالی در نوازندگی وجود دارد.این کلاسها نیز برای هر سطحی از نوازندگی ، از مبتدی تا حرفه ای پیشنهاد میشود. در این کلاسها همراه داشتن ساز(آمپ و افکت برای هنرجویان باس و گیتار – پد ،چوب و پایه برای هنرجویان درامز) الزامیست .

کلاسهای استودیو پرفورمنس (Studio Performance) دراستودیو برگزار میشوند و محور اصلی بحث پیرامون اجراء در استودیو است.درهریک از این دوره ها که با شرکت حداکثر 10 نفر برگزار میشود ، هر یک از هنرجویان زیر نظر استاد مربوطه قطعه ای را اجراء ، ضبط  و سپس  به اتفاق بازشنوی میکنند . پیشنهاد میشود نوازندگان صطوح بالاتر (پیشرفته تا حرفه ای) در این کلاسها ثبت نام کنند. همچنین همراه داشتن سازشخصی و افکت ( جهت هنرجویان گیتار و باس ) توصیه میگردد. هنرجویان درامز با راهنمایی استاد به چیدن میکروفون  (Micing) و سپس اجرا،ضبط و بازشنوی میپردازند. بدیهی است که این دوستان احتیاج به آوردن درامز ندارند و از ساز حاضر در استودیو استفاده خواهند کرد. همراه داشتن چوب درامز (Stick) الزامیست.

درکلاسهای گروه نوازی  (Band Performance) هر سه استاد (در غالب اجراء اختتامیه) همنوازی خواهند کرد و فوت و فن گروه نوازی را با شرکت کنندگان در میان خواهند گذاشت. کلیه هنرجویان سازهای مختلف (گیتار،باس و درامز) همزمان در این کلاس حضور دارند و با عملکرد همنوازی اساتید آشنا خواهند شد.این کلاس نیز برای هنرجویان در هر سطحی از مبتدی تا حرفه ای مفید است. همراه داشتن ساز در این کلاسها فقط برای هنرجویانی که احیانا توسط اساتید برای همنوازی انتخاب میشوند الزامیست.

لطفا از آوردن هرگونه دوربین فیلم برداری اکیدا خودداری کنید. درصورت امکان ،همراه داشتن دستگاه ضبط صدا بلامانع است.
پیشنهاد میشود دست کم 30 دقیقه قبل از شروع کلاسها در سالن حاضر شوید تا وقت کلاس بصورت کامل به تدریس تعلق بگیرد.

جهت اطلاع از جدول زمان بندی کلاسها فایل PDF زیر را دانلود فرمایید.

 

-.pdf [262.97 کیلوبایت] ( تعداد دانلود: 29)

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *