اخبار

“درامر” خوب رمز موفقیت صدا در ارکستر

استاد کیوانشکوه نیز با ذکر مطالبی حقوق درامرها را یادآوری کرد که به شرح ذیل می باشد:

– همه این نوازندگان باید عضو «هنرمندان موسیقی» باشند تا صنفی از حقوق این اعضا دفاع کنند.

– هنرمندان باید روی زمین کار کنند و موسیقی زیرزمینی نباید وجود داشته باشد.

– چرا موزیسین ها و هنرمندان در مجلس نباید یک نماینده داشته باشند تا  قوانینی برای بهبود وضعیت موسیقی وضع شود؟

– درام در کنار بقیه سازها زنده است و همه نوازندگان باید باهم خوب کار کنند و خوب بنوازند. ارکستر نوازی یک کار گروهی است و کسی سولیست نواز نباید باشد.

– هر ارکستری صدای خوبی دارد یعنی درامر خوبی دارد.

در ادامه و پس از صحبت های کیوانشکوه، آشور مرادیان توضیحات مختصری را درباره ی سایت داده و خاطر نشان کرد که هر کدام از اعضا می تواند مقاله ها، فیلم ها و اطلاعات آموزشی را دراختیار ایشان گذاشته تا بر روی سایت قرار دهد.

در قسمت میانی برنامه، آرش پژند مقدم یک فرم از نواختن درام را آموزش داده و نحوه ریلکس درامز نواختن را یاد داده تا فشار بر روی دست و مچ دست زیاد وارد نشود و بعدها برای نوازنده مشکلی ایجاد نشود.

در پایان هم فیلمی از حضور کلاوس هسلر ایران و بخش های آموزشی ایشان پخش شد.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *