اخبار

گزارشی از کنسرت استثنایی گروه تندر با نوازندگی آیدین انزابی پور

گزارشی از کنسرت استثنایی گروه تندر با نوازندگی آیدین انزابی پور

گزارشی از کنسرت استثنایی گروه تندر با نوازندگی آیدین انزابی پور

شب جمعه دوم خرداد ماه 1393 سالن اریکه ایرانیان شاهد اجرای پر انرژی و استثنایی گروه راک/کانتری “Thunder” بود. استثنایی بعلت وجود پارامترهایی که در کنسرتهای عمومی کمتر دیده شده:

وجود نوازنده گیتار الکتریک خانم (بیتا صادقی) که با چیره دستی تمام نوازندگی بسیاری از لید گیتارهای قطعات اجرا شده را بعهده داشت؛ خوانندگی بی عیب و نقص اردوان انزابی پور (پایه گزار گروه) به زبان انگلیسی در تمامی قطعات و همراهی وی توسط همخوان گروه خانم صنم پاشا ؛ اجرای قطعاتی در سبک راک که نه تنها ملودی و تنظیم آنها بلکه اشعاراین قطعات ازساخته های خود گروه بودند و از هر لحاظ با نمونه های خارجی آن رقابت میکرند؛ ظاهر خواننده اصلی گروه که کاملا با سبک اجراء مطابقت میکرد و همچنین صدای قابل قبول در سالن که متاسفانه کمتر شاهدش هستیم ، همه و همه از این کنسرت اجرایی متفاوت و استثنایی ساخته بودند.

“آیدین انزابی پور” نوازنده جوان و آینده دار گروه با نواختن راک بیتهای تمیز و پاساژهای بجا و خوش سلیقه نشان داد که وجود نوازنده درامز مسلط وپرانرژی بنیان هر راک بند موفق را تشکیل میدهد. به پشت گرمی چنین درامری اعضای دیگر گروه در نهایت چیره دستی حس قوی و پرنشاط موسیقی راک را به جمعیت حاضر در سالن منتقل میکردند که نتیجه اش تشویق بی امان تماشاگران بود.

اردوان انزابی پور با تسلط مثال زدنی در شروع هر آهنگ، قطعه مود نظر را معرفی میکرد و توضیح کوتاهی درباره داستان نهفته درپشت آن میداد. قطعات کاور اجراء شده فوق العاده ژوست و نزدیک به ارژینال اجرا میشد که خود گویای تمرین زیاد گروه بود. قطعات بسیار هوشمندانه انتخاب و چیده شده بودند و از نظر زمانی مختصر و مفید اجراء میشدند تا ایجاد خستگی در تماشاگر به حداقل برسد که خود از نقاط قوت این اجراء بود.

قسمتی از کنسرت به تشکر و معرفی نوازندگان پیش کسوت راک در ایران تعلق داشت که بسیار جای تقدیر دارد.

نوازندگان درامز ایران برای آیدین عزیز، درامر با اخلاق و خوش انرژی گروه تندر آرزوی موفقیت میکند و امید است که روزی این گروه در سطح جهانی مطرح شود.

علیرضا طباطبایی

Iranian-Drummer.com

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *