اخبار

FASTEST IRANIAN DRUMMER

ایرانین درامر برگزار میکند

اولین دوره رقابتهای “سریعترین ایرانین درامر”

FASTEST IRANIAN DRUMMER

Fastest Iranian Drummer

این رقابت در روز پنجشنبه 29 مردادماه 1394 از ساعت 15 الی 19 و در سالن سرنا واقع در پیچ شمیران – بین شریعتی و بهار – ساختمان آریان – طبقه چهارم شرقی برگزار میگردد.
ورود و شرکت در این رقابت هیچگونه محدودیتی ندارد و فقط کافیست که در زمان و مدت برگزاری در آدرس فوق حاضر شوید. همچنین برای شرکت در این مسابقه هیچ تکنیک ویژه ای مد نظر نیست و شما میتوانید با هر تکنیکی در این مسابقه شرکت کنید.
فرم این مسابقه به این صورت میباشد که هر شرکت کننده فقط یک دقیقه فرصت دارد تا بالاترین ضربات سینگل استورک (تک ضربه) را به روی پد بنوازد. با استفاده از دستگاه درامومتر، تعداد ضربات در حضور کلیه شرکت کنندگان محاسبه شده و ثبت میگردد.

Fastest Iranian Drummer

جهت گرم کردن دست، تعدادی پد تمرینی در سالن وجود خواهد داشت تا قبل از شرکت در مسابقه شرکت کنندگان از آمادگی کامل برخوردار باشند.
در پایان وقت اعلام شده، نفرات برتر مشخص خواهد شد و به بیش از 20 نفر جوایز نفیسی تعلق میگیرد و همچنین برنده این مسابقه ( بالاترین تعداد ضربات سینگل استروک در یک دقیقه) لوح ثبت رکورد را به رسم یادبود از آن خود خواهد کرد.

جوایز برتر این مسابقه:

هارد کیس سنج حرفه ای ماینل (Meinl Cymbal Hard Case)
– کیف استیک ویک فیرث (Vic Firth Stick Bag)
– تیشرت ایرانین درامر
– چوب درامز ویک فیرث (Vic Firth Drum Sticks)
– و……..

این مسابقه سالی یکبار برگزار میگردد و نفر اول هر دوره بمدت یکسال لقب “سریعترین ایرانین درامر” را از آن خود خواهد کرد.
در حال حاضر رکورد این مسابقه که هر سال در سطح جهانی برگزار میگردد متعلق به Tom Grosset با ثبت رکورد 1208 ضربه سینگل در یک دقیقه میباشد. در لینک زیر رنکینک جهانی این رشته قابل دسترس است:

همچنین در سطح جهانی مسابقات دیگر رودیمنتهای نیز برگزار میگردد که ایرانین درامر در نظر دارد بزودی رقابتهای “سریعترین پدال دوبل” را برگزار کند.

به راستی شما چند ضربه تک در یک دقیقه بر روی پد مینوازید؟

منتظر دیدار تک تک شما عزیزان در این برنامه مفرح هستیم.

تگ‌ها: drums drummer drummers drums festival fastest Drummers iranian drummer single Strock Roll Drumometer

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *